modulair
Jaargang: 2024 | Editie: 04 | Augustus
Zes nieuwe bachelorcursussen voor iedereen
Corporate governance in de 21ste eeuw – Verdiep je in de principes van verantwoordelijkheid en transparantie binnen bedrijven en ontdek hoe ethisch ondernemen bijdraagt aan een duurzame samenleving. Startmoment 1 september 2024.
Geluk op het werk – Ontdek de factoren die bijdragen aan geluk op de werkplek en leer hoe je een positieve werkomgeving kunt creëren. Startmoment 1 september 2024.
Open innovatie – Leer hoe je externe kennis kunt inzetten om interne innovatie te versterken en waarde te creëren door onbenutte interne kennis naar buiten te brengen. Startmoment 18 november 2024. Belevingsmarketing – Verken hoe marketing gericht op beleving consumentenbetrokkenheid kan vergroten en bedrijven kan onderscheiden in een competitieve markt. Startmoment 10 februari 2025.
Leiderschap – Ontwikkel een moderne kijk op leiderschap, met focus op empowerment en ethiek, en pas deze toe op actuele thema's zoals diversiteit en virtuele teams. Startmoment 10 februari 2025.
Management en control bij non-profit organisaties – Begrijp het belang van goed beheer in non-profitorganisaties en ontdek hoe dit bijdraagt aan hun lange-termijndoelen. Startmoment 28 april 2025.
De faculteit Managementwetenschappen heeft zes gloednieuwe bachelorcursussen die geschikt zijn voor álle studenten van de Open Universiteit (bijvoorbeeld in de vrije ruimte van je bachelor) én voor geïnteresseerden die (nog) geen student zijn maar wel interesse hebben in de onderwerpen en zichzelf willen verdiepen in deze materie.
Colofon
Modulair is het online studentenmagazine van de Open Universiteit en verschijnt elke twee maanden. Studenten en alumni kunnen het magazine ook lezen in mijnOU, het studentenportaal met alle voor studenten relevante informatie.
Redactie
Dominique Knols (hoofdredactie) Loes Toenbreker
Redactiesecretariaat
Vormgeving
Janine Cranshof
Vivian Rompelberg
Aan deze uitgave werkten mee
Martine Boutz
Femke Kools
Dingena Mols /ANP
Silvia van de Put
Jeroen Schaaphok
Sandra van Watermeulen (coverfotografie)